středa 27. července 2011

random

Mám pocit, že jsem sem nikdy nedávala jen tak nesouvisející fotky za sebou... A vzhledem k tomu, že už jsem ve svém ročním projektu překročila číslo 200, prostě sem pár fotek dám. Jen tak, aby řeč nestála...

Jednoho deštivého dne, kdy jsme se s kamarády schovávali na zastávce...

Jedna z posledních matematických hodin s naší třídní... Ano, když spolužák vyskočil z okna, bylo to opravdu k popukání...

Ticho před bouří... letos na divadelním festivale...

Jedna vydařená akce, která bohužel skončila s fotkama pohřbenýma kdesi v neznámu...

Módní přehlídka Odivi...

Baletkovské focení s kamarádkou. Jedno z těch, kde jsem si taky hrála na modelku...

Poslední den letošního Rock for People. Jde jenom říct, že letos to znamenalo hodně...

Jedna z fotek, ke kterým mám zvláštní vztah. A když říkám zvláštní, myslím tím opravdu zvláštní.

6 komentářů:

  1. Krásne fotky! ♥ Ale to už som hovorila asi 100×, že zbožňujem ako fotíš! ;D

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju děkuju děkuju :) takový pochvaly se krásně čtou :P

    OdpovědětVymazat
  3. taky nemám mácháč nějak v oblibě, ale když to srovnám s tím, co mám doma, tak si tady nemám kam jít na procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. takhle jsem chtěla vždycky zchytit déšť! a alberta taky, ale moc rychle se kutálel pryč :D

    OdpovědětVymazat
  5. Great photos, i especially like the last one:) So funny!

    ♥ Kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat