středa 3. srpna 2011

The Tourist (2010)

Včera jsme měly s kamarádkou naplánovaný výlet do Pardubic a snad poprvé v životě nám to vyšlo tak, jak jsme chtěly. Takže kromě pár nových kousků zakoupených v HMku jsme večer šly do pardubického letního kina v Tyršových sadech. A protože jsme zrovna měly štěstí, dávali film The Tourist neboli Cizinec s Johnym Deppem a Angelinou Jolie, který jsem ještě neviděla. A co že si o tom myslet? No, řekněme, že jsme se s kamarádkou obě schodly na tom, že kdybychom za to měly platit, asi bychom byly zklamané. Ale vzhledem k tomu, že letní kino bylo zadarmo, byl to příjemný film na letní večer.
Asi ani nemá cenu se rozepisovat o ději, kdo se na film bude chtít podívat, podívá se. Co se mi ale líbilo? Benátky, samozřejmě. To město je úžasné. A potom... já normálně nemám Angelinu Jolie moc ráda, ale tady - ta role jí padla jako ulitá .Ona je všeobecně osoba, která by měla nosit jenom drahé róby a vysoké podpatky. I když ji všichni obdivují za akčňáky, já ji mám ráda jako dámu. A její šatník byl vážně dokonalý.
Když pominu to, že to nebyl správný akčňák, jak nejspíš režisér zamýšlel, ten film byl průměrně dobrý, za ty drobné radosti i o trochu lepší. Takže mu s klidem dávám 60%.

Žádné komentáře:

Okomentovat