sobota 27. srpna 2011

Eat, Pray, Love (2010)

Vážně hrozně nerada dávám filmům špatná hodnocení. Možná proto, že je hodně těžké se netrefit mezi to málo požadavků, které vůči dobrému filmu mám. Jenže Eat, Pray, Love očividně zvládá zkazit všechno, v čem mohlo být dobré. Já si totiž třeba vždycky myslela, že Julia Roberts je docela dobrá herečka. Ale bohužel, v tomhle filmu ji budete od první chvíle nenávidět. Možná proto, že buď brečí, nebo "hledá samu sebe". A vážně si nejsem jistá, pro koho ten film potom má být, protože žádná rozumná ženská se nebude ztotožňovat s někým, kdo není schopnej vyřešit si svůj vlastní život a dokáže jenom utíkat. Jediná část, která se mi z celého toho filmu líbila, byla ta italská. Protože dobře, ano, tohle je něco, co bych ráda zažila. Ta podivná meditace kdoví kde byla nuda uplně mimo a Bali... Promiňte, ale když někdo nebo něco dokáže udělat z Javiera Bardema rozklepaného mumlajícího pitomce, po kterém máte chuť hodit skleničkou nebo talířem. Takže tak. Ten film za moc nestojí. Můžu mu dát maximálně 40% a i tak si myslím, že jsem hodně mírná, protože se mi líbí ta kamera... Jinak to byla dost velká ztráta času.
Teď se ovšem chystám půjčit si knížku, takže uvidíme, jak to dopadne...

Žádné komentáře:

Okomentovat