čtvrtek 11. srpna 2011

hádejte, která kapela to je...

To jsem takhle jednou v sobotu večer jela zase s jednou kapelou na koncert. Ale tentokrát jsme nejeli dodávkou, jela jsem s jejich kameramanem. Zvláštní, že i s nim si mám co říct. Ale vína jsme vypili stejně tolik, jako bysme jeli dodávkou. Já jim říkala, že u mě není v dobrý rukou. (Nejsem přece král Miroslav...) Ale oni mě ne a ne poslechnout. A pak jsme byla unavená, když jsem přijela ve dvě. A druhý den jsem prospala celé dopoledne a část odpoledne. A pak jsem jela 24 hodin v kuse, žádný spánek v noci. Dokonce jsem celou noc psala. Fanfiction. V angličtině. Vážně si nepřipadám uplně normální, ale budiž. Hlavně vás varuju, až pojedete nonstop a budete spát tři hodiny odpoledne, nechoďte po tom, co se probudíte, pít se spolužáky. Cuba Libre s vodkou s džusem vám neudělá dobře. A hlavně den potom nejezděte do Skalice na flatparty. Protože to je party hard. A když jste nemocný, dejcháte jako Darth Vader a ostatní si z vás budou ráno dělat srandu. Možná taky proto, že odpadnete jako první, už ve čtyři... A cesty autobusem potom nejsou uplně ideální...





































Žádné komentáře:

Okomentovat