pondělí 18. dubna 2011

KODE:mode

I just found out it's sort of impossible for me to write something longer in English and than also in Czech, so I stop right here and it will by Czech only with occasional English (when I'll feel like writing).

***

Prostě mě právě přestalo bavit psát dvojjazyčně, protože většinou nejdřív píšu anglicky a potom moje čeština vypadá tak jaká vypadá. Takže od teď už jen česky a anglicky jenom když budu mít záchvat.
K čemu jsem se ale chtěla dneska dostat jsou samozřejmě fotky. Včera Praha, code:mode (kode:mode, čtěme to česky!) a meet-up blogerín a blogerů. Poznala jsem úžasné lidi a celé odpoledne bylo skvěle strávené. Teď už nechám mluvit fotky, protože rozepisovat se nejspší budu až do článku pro Punkl :)







Moje posedlost od předloňského Portugalska. Teď už bych si nějakou vyrobit měla, když už je dělají i v Čechách.



Nejroztomilejší sovy!




Kýchající dítě... děsivé!




Nazvala bych to "lama na kolotoči", ale asi to tak uplně není lama.





Ceady a její pouzdro na mobil














Potkali jsme krásku Evu Schön

Oxanin zloděj srdcí






Hrozně se mi líbily šaty téhle slečny...

Fotky jsou dost zpřeházené, blogspot se dnes rohodl, že se mnou nebude bavit, a tak mi nechce nahrávat...

9 komentářů:

  1. krásné, krásné, krásné... hlavně barevné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, skvelý fotoreport! Ďakujem za zmienku.) Rada som vás tam všetkých videla!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně si to zdokumentovala! ;) A dneska jsme se zrovna potkaly s Katkou, tak jsem jí říkala jak se všichni známe :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taková všehochuť ♥ Taky bych di dala říct! :)

    OdpovědětVymazat
  5. fotky se ti náramně povedly.))))na code mode jezdím jen o letních prázdninách,protože moc času nemám.ale za to si nenechávám ujít factory fashion market v Brně,kde to mám jen na pár kroků :D a pak je ještě úžasnej design room v karlových varech během filmového festivalu ;)!

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj krásne fotky! :) a celkovo, milujem takéto akcie...

    OdpovědětVymazat