pondělí 11. dubna 2011

yes she does!

I'm unbelievably tired because of yesterday's concert of Does it offend you, yeah? in LMB. We went to Prague too early so I was wandering around shops for a few hours and got tired before the concert even started. But the shopping was actually a good thing 'cause I bought two new skirts and a new t-shirt so I could change the sweaty clothes after the concert. Plus one of these skirts is actually in light color (almost impossible for me!). And... the concert was so great! (And tiring but it didn't really matter...) The photos are not so good, I'd say it's more "art" than anything else.

***

Kvůli včerejšímu koncertu Does it offend you, yeah? v LMB jsem neuvěřitelně unavená. Do Prahy jsme jeli hrozně brzo, takže jsem jsem několik hodin bloumala po obchodech a unavila se ještě před koncertem. Ale to nakupování bylo vlasně fajn, protože jsem si koupila dvě nové sukně a tričko, takže jsem po koncertě mohla převlíknout to spocený oblečení. Navíc, ta sukně je vlastně ve světlé barvě (což je u mě skoro nemožné!). A... ten koncert byl úžasný! (A únavný, ale to mi ani tak nevadí...) Fotky nejsou moc dobré, takže je to "umění" víc než kdy jindy.

Fluffy drums are so cool!

 
Singer of LUS3

And the drummer.


I can't help myself, I always take photos of shoes.




DIOYY abstract.




Analog effect.








5 komentářů:

  1. úžasné fotky! také jsem chtěla jít ale časově to nevyšlo / achjo .

    OdpovědětVymazat
  2. na tomto koncerte boli snad vsetci! a fotky super

    OdpovědětVymazat
  3. Na Does it offend you, yeah? jsem byla v létě na rock for people. Není to sice až tak můj šálek kávy ale show udělat umí :-) A když jsme se s nima po koncertě bavili a fotili tak vypadali docela sympaticky.

    OdpovědětVymazat