sobota 16. dubna 2011

Last concert I've seen was last Sunday and I miss it already. Plus I don't really take any photos during the week. But I was a little bit creative last Saturday, so I was running all around my flat and trying to take some photos. And do I did! :D

***

Poslední koncert, na kterém jsem byla, byl minulou neděli, a mně už to zase chybí. Navíc teď přes týden nemám moc fotografického vyžití. Minulou sobotu jsem ale měla záchvat kreativity a tak jsem chvíli lítala po bytě v zoufalé snaze něco vyfotit. A taky že jsem něco vyfotila! :D




1 komentář:

  1. to mi to trvalo najít tě :)
    zítra přidám video na můj blog ze srazu, tak se přijď podívat :) (tedy pokud budeš mít chuť a čas) :)


    a prosím, zruš si v nastavení -> komentáře -> ověřování slova

    OdpovědětVymazat